21.08.2016

Meşrû Mütâlââ

Muktedir değilken bile zalim
Olunabilir varsa niyetin
Ay batıyor güneş doğsun için
Çarpışan binler sızıdır kalbim

Kimi kendini bitiren kordum
Meydanlarda kendimi arıyordum
Bir baktım hiçbir yerde yokmuşum
Sancılarda mevcuttum: çokmuşum

Denildi öldüremez bu yara
Nasıl yaşar zulümlü dünyada
Tek bir kalp taşıyan söyle bana

Çöpe atılacak soysuz geçmiş
Yaşamadığım ne varsa oldu
Allah nimettir ki beni seçmiş
Dikenle beraber gül de soldu

Kimi derdini yitiren zordum
Dünyaya amansız soru sordum
Sevmediler mi hep hayra yordum
Duygularda çokmuşum: yolmuşum

Mütecavüz mütecessis bakış
Hâneye geç vakit atılan taş

Bütün yenilgilerimi topla
Selâ ardından haber: râciun
Muzaffer kıl beni aşkla başla
Şehadetsiz dinmez yorgunluğun

Gömdüğümüz madenler boy verip
Filizlenecek otuzüçünde
Gün olur da rahmete serilip
Sancağın mübarek gölgesinde

Silah kuşattığının 
Değil seni vurması
Nişan alması bile
Dokunuyor tenine

Yalnızız bu yüzden kalabalık
Kumdan gökyüzüdür kabrin
Neden pencereye benzer 
Mezar taşları


Mahalle Mektebi 31. Sayı'da yayınlamıştır.